Thursday, July 16, 2009

Wonder Pet kami datang...


Dah dapat pun baju wonder pet untuk dua beradik nih! Amzar ada satu baju wonder pet sebelum ni yang makngah Ida bagi, tiap kali dia pakai mesti Aliff dok bising suruh adik buang sebab dia nak pakai, mana muat abang oi...

Aliff: adik buang la baju tu aliff nak pakai (dia bahasakan diri dia sebagai aliff kat adik)
adik buat taktau ja...........
Mummy: mana muat abang nak pakai, abang besar la...
Aliff: mummy beli la baju wonder pet yang naik kereta tu kat aliff jugak!
Mummy: tu bukan mummy beli, makngah yang bagi kat adik
Aliff: cakap kat makngah beli la kat aliff jugak...
Hehe, makngah, apa lagi.....

Masa p nat (pekan hari) nampak baju wonder pet ni, beli la kat aliff sepasang, pusing2 nat tetiba rasa bersalah kat adik... pusing balik beli kat adik pulak sepasang... sib baik murah :)

2 comments:

MATA GEMBIRA said...

hehe..kiutnya alahai dua2 org sok isap susu

RUZLINDA MUSTAFFA said...

tu masa depa tgh kiut... masa gaduh, berebut, berkelai... aduih penin kaklin!

You might also interested about these...

Blog Widget by LinkWithin