Thursday, July 16, 2009

Oatmeal Cookies



Fail tul bab2 photographing ni... gambaq tak cantek langsung kan? Ni guna camera hp ja, malas nak guna digital camera...
Cookies pertama yang dibuat untuk dijadikan sample. Satu hari satu jenis ja sempat buat cookies, next week baru bleh bawak p ofis. Tu pun kalut dgn Aliff, mummy sibuk buat cookies dia pun sibuk gak la nak tolong, risau tul... Aliff ni dah mcm gaya nak jadi chef ja ni, abang takmau jadi pilot dah ka abang??? Cookies ni kan... keras la, bleh baling ke dinding! Maunya tak keras, tepung 3/4 cawan ja, oat sampei 3 cawan, toasted walnut lagi! Tapi sedappppp :)

2 comments:

noname said...

Nyum2 cedapnya.. jgn baling kat dinding, baling mai kat sini.. hehe

MATA GEMBIRA said...

ainul berminatnya ngan cookies nie...i like..hehe..xpa kak lin..jd chef pun best gak..nanati leh masuk afc

You might also interested about these...

Blog Widget by LinkWithin