Thursday, August 20, 2009

Happy Birthday Ustaz Yasir

Entry kali ni sepatutnya dah lama menempek kat sini, tapi.........
kisahnya masa nak p deliver cupcake kat adanz sempena birthday babang shauqi... terserempak ngan kak ja wife ustaz yasir, dia tgk aku dengan kotak kek, dialognya lebih kurang cenggini la...

kak ja: lin buat sendiri ka?
aku: (dengan malu kucingnya) ya...
kak ja: boleh la order
aku: buleh hehehe
kak ja: betui ni... nak hari isnin ni, petang pun takpa, harijadi ustaz...
aku: buleh tapi saya tak pandai nak buat cantik2...
kak ja: takpa, kami memang tak minat icing2 ni... ha, jangan cakap kat walid tau! (adham dok dengaq ja aku cakap ngan ummi dia...)

so ini la hasilnya kek untuk birthday ustaz yasir, yang ke berapa idok le pulok teman tau... anyway semoga panjang umur dan dimurahkan rejeki ustaz :)





No comments:

You might also interested about these...

Blog Widget by LinkWithin
Powered By Blogger