Tuesday, June 16, 2009

kek durian


buat kek ni untuk mak. mak n abah mai umah, mak tak sihat... sedih la tengok mak mcm tu, selama ni mak la orang paling sihat kat rumah. bila tengok mak tak larat, suara pun dah slow ja, sedih tul... tapi tok n wan mai umah kali ni adik nak pulak p kat wan n tok, kalu tak jgn harap sapa nak amik dia... ingat ayah ye dik... ayah, bila la ayah nak balik kat aliff ni... mummy pun ingat ayah gak...

No comments:

You might also interested about these...

Blog Widget by LinkWithin