Wednesday, August 5, 2009

Untuk anak didik


Masa masuk kelas semalam aku buat game dengan bebudak, group yang menang tu budak lelaki, nak bagi apa ek... seswai tak bagi cupcake??? Bagi je la kan, kot2 nak seronot sket... langkah pertama untuk promote kat student lak nih hehe...

Jus Manggis Myhealth


Ya ampun... ni pun bukan product aku, ni kakak aku punya k, Puan Rizana. Dia soh aku jadi agent 007 dia hikhik... sesapa berminat habaq noh, RM50 per bottle.

Shopping di pagi hari


Ni husba punya product tau, not mine hehe... tapi rasa cam murah la, 36batang color pencil RM16 only. Memang dok plan nak beli color pencil kat anak2 pun, habuan conteng dinding ahaks!!! Penuh mural la umah aku pas nih :)

Cuppies order beramai-ramai :)


Kalu dah ada nama Damia tu sape lagi...


Order from Ami


Order from Nida


Order from Fizah n Nor
Excited tul bila kawan2 tempah cupcake! Best la dapat buat cupcake, sambil2 melembutkan tangan yang agak keras ni untuk buat deco yang lebih baik... hopefully kawan2 satisfied with the cuppies ye :)

Monday, August 3, 2009

Cuppies - Improved Version :)


Order from Shyam for her Mum's birthday


Order from Nor for her someone special's birthday



Order from Ustaz Safuan untuk ngap sendiri :)

Kawan2, a very big thank you for your support!!! Ni kira decoration yang elok sket la, kena practice lagi nih...

You might also interested about these...

Blog Widget by LinkWithin
Powered By Blogger